Thursday 15 March 2012

still rindu koe

hye bloggers syggs. .
aku rindu dye wehh. .rindu sgt2. .
lau nk tau dr aku fom2 aku rindu dye sgt2. .smpai skarang aku still rindu dye. .
lau lah aku still kapel ngan koe. .msti aku jd pompuan yg paling bahagia sbb dpt jumpe koe tiap2 ari. .tp semuanya skunk hnye tggl knangan jea..
sbb tiap2 mnggu koe dtg umah aku. .dtg jumpe abg aku. .skalai gus msti dpt jumpe koe juga..aku arap koe paam aku. .aku rindu nk mcg ngan koe. .lpas nie hope koe still dtg umah aku. .tp aku gmbira dpt luahkan semuanya pada koe...aku sygg sgt kat koe. .aku sbnarnye x snggup nak kapel ngan orng laen smat2 untuk koe..tp aku patah aty sjak koe kapel ngan orng laenn. .aku pon trima orng laen dlm aty nie..cume aku nk ckp yg aty nie hnya untuk koe sorng jea..sbb koe trlmpau baek ngan aku.. aku x nk khilangan koe...hnye dgn koe yg aku slalu jumpe and aku tau mcm mne perasan koe bile da kapel ngan seseorng. .aku tau koe syg kan sume awek2 koe yg sblum nie koe pnah kapel. .tp dyeorng yg wat koe cmtuh. .lau aku ,msti aku da syg koe spnuh aty aku. . sbb skurang2nye kite dpt jumpe selalu. .rindu sgtt nk pggl koe bbyboy n rndu sgt nk dgr koe pggl aku bbygirl. .lau koe nk tau sjak akhir2 nie aku asyik nmpak koe jea..smpai aku lupe pakwe aku sume. .sbb aku terlalu rindukan koe/ /aku x mampu nak ubah perasaan aku trhadap koe...sumpah aku ckp..aku terlalu jeles bile koe kapel ngan orng laen. .aku x nk khilangan koe sygg. .mybe lau aku dpt peluang kedua aku akan sygg koe mcm mne aku syg kan nyawa aku. ..sbb kite pnh lalui semua nie..kite pnh kapel n kite sering bejumpa skunk nie...dan skunk nie hanya koe dihati aku. . sbb orng yg aku kapel skunk da x yg kan aku.. mcm ne koe still boleh trima aku walaupon sbgai teman jea..ya allah kau tabah kan lah aty aku. .walaupon koe x bace sume nie..hope koe bole paam perasaan aku yg aku still syg koe sgt2. .tiap kali aku on9 aku x sah lau x bkk fb koe..sbb aku terlalu syg koe. .aku ingat lagi pic2 koe yg koe bg at aku. . aku x nk tyang and pic tuh juz ada dlm aty aku.. .sedeyh sgt wehhh....mybe koe msti tgh berbahagia ngan awekk koe skunk. .aku tak snggup nk stalker fb awek koe yg skunk nie..sbb ianya akan membuat aku mnderita jea. .tp pape pon aku akn doa kan yg terbaik untuk koe..aku snggup brkorban demi orng yg aku syg sgt2. .tolong lah ye wak. .syggilah sye .wlaupon cuma sbagai sahabat sejati.. .sprti mne sye yg sentiase syggkan awk sepenuh aty sye. .kayy lah gudbye too my bbyboy. .your bbygirl is always in your heart tobe your bestfriend forever. .love you. . .muahhhahaha. .<3<3

.sedeyh2 plak.. tp series i rindu u sgt2. .i still syg u sgt2. .ahhahah<3<3<3

No comments:

Post a Comment