Sunday 23 June 2013

JATUH ?????

Assalamualaikum , hye bloggers tersayang . sory lah lama tinggalkan korang  . :)almaklum lah orang busy buat persiapan nak masuk kolej . pastu dah masuk lagi takde mase , banyak sangat assignment nak kene siap kan .  . heheheeh . sory yeah korang  . okay gelak sikit . senyum sikit . :) haaaaaaaaaa , gitu lah . baru comel sikit . hahahah .
Okay , arini ada banyak time break  . klas bnyak dibatalkan sebab juerebu so , lecturer nak jaga anak . almaklum lah SELANGOR n KL cuti . alhamdulillah jugak sebab 3 hari sebelum niy bnyak aktiviti dikira sesi taaruf jugak lah tapi digabung kan dgn dak2 second intake . aktivi JEJAK KAMPUS dekat kolej kiteorang . heheheh ..
tapi ramai yg dah sakit sebab 3 hari tuh bnyak buat aktiviti luar  walaupon jerebu sekarang ni teruk sangat kot . :( hmmmm , kite pon sakitr , sakit mata asyik pedih2 je . hahahahah . Alhamdulillah , dgn adanya sahabat2 baru aku , aku jadi kuat means kuat melawan kesakitan yg melanda pada diri aku niy . dio0rang adalah HANNAN ,ALIA ,SURAYA ngan MADI . ereka semua course IT multimedia sama dgn aku . heheheh I LOVE YOU FRIEND :)
Okey , sekarang niy nak cerita pasal sorang mamt niy yg aku dah mula JATUH ????? ! hahahahha . paham2 je lah kan . . mula nya mcm niy , masa start kelas dkt fakukti aku ada BUNTING gambar2 senior dak fakulti multimedia . lepastuh aku dah mula minat dgn gambar sorang abang niy .. hati aku kuat bile tngok gambar dia  ,hati aku senang n gembira gile bila tengok gambar dia . . pendek cite , aku akan tersenyum bile tengok gambar die . apa bole buat tak pernah lagi nampak muka dia yg real . suatu hari , time tuh aku tgh tggu nak masuk dewan kuliah , aku ternampak ada sorang laki yg muka sama mcm abg senior dalam gambar tuh , tetiba member aku lagi sorang niy jerit kat aku kate , ehh , tu kan abg yg dalam poster tuh . abg tuttttt ? hahahha . YaAllah , aku macam tak percaya yg aku bole jumpa dia yg real . ya allah bertambah senang sgt hati aku niy , tersenyum lebar giler bile tgok muka dia . dia tak hensem , tp aku dapat terima dia yg seadanya . . selama niy dia lah fasilitator kiteorng mse sesi taaruf mula2 masuk dulu . tiap2 hari mesti nampak muka dia . sumpah , mcm jodoh . hahahah . takde lah gurau je lah .. Insha Allah kalau dia jodoh aku , pertemukanlah hati aku dan hati dia . heheheh .Amin . 3 hari yg lepas kiteorang ada jejak kampus barsama dgn dak2 second intake . dapat tengok muka si sayang saya niy lagi . tiap2 ari nampak dia . heheheh . ishhhh , seronok gile . lagi2 bile kene nyanyi n buat rentak lagu HAMBAMU , SENAMAN OTAK , MATAHARI . Ya Allah comel sangat . lagi lah aku terus JATUH C???? dgn wajah dia , gaya dia , identiti dia ,hati dia , kelebihan dan kekurangan dia . aku pun pelik KENAPA perlu dia yg aku pilih ?tolong lah aku . . akan aku sentiasa simpan perasaan niy sedalam2 hati aku sampai bile2 . insha Allah dengan lihat dia gembira seronok , hati aku jugak akan gembira n seronok . kalau dia sedih or menangis or sakit hati aku jugak akan berperasaan begitu . aku tetap akan sayang n cinta kan dia sampai bile2 . dia lah yg terakhir .  SEKIAN TERIMA KASIH :) :) :) :)



No comments:

Post a Comment